måndag 9 juni 2008

Apache Indian och hemresa

Brottades vidare med apache indian i lördags. Kändes bättre och bättre eftersom dagen fick men det var nog ett misstag att skjuta RP till efter lunch. Skulle nog tagit rygg på Björn och avnjutit sallad i solen efter att RP var avklarad. Jaja på den igen bara. Nu kommer det dock att dröja lite då vi imorgon (tisdag) åker till Sundsvall och stannar där hela sommaren. Har dock en del planer på att besöka Umeå och ska nog hinna klämma in lite klippa då.

Avslutade valpkursen med Dexter idag också. Känner att han är en duktig liten vovve men det finns fortfarande detaljer att slipa på. Sommaren kommer dock att erbjuda många tillfällen till träning, både för matte, husse och vovve. Har för egen del planer på lite icke-ortodox träning i sommar. Kan säga så mycket att det inbegriper en slägga, ett stort däck, ett par jutesäckar med sand och ett par kvadratmeter plywood med tillhörande lister. Go figure:).

Laddar för sista pack-rycket imorgon...

1 kommentar:

Björn Karlsson sa...

åh träning o åter träning. Jag hoppas på underverk på klippan i sommar. Efter all träning så borde vi ju lätt klättra 8a. Jag måste få Frida till att säkra mig under veckorna så att jag inte tappar crimpstyrkan. Jag måste kompletera boulderträningen med ledträning. Jag vägrar helt enkelt att fylla på iksu kortet för att köra klätterträning.